zaterdag 25 april 2009

Juf Lies is getrouwd met meester Nicky!!!



Op 4 april was het zo ver!
Na een periode van heel veel spanning, was de grote dag eindelijk daar voor juf Lies. Ze ging trouwen met meester Nicky!

Wij hadden al foto's gezien van haar trouwjurk en ze zag eruit als een prinses!
In de klas hadden we een aftelkalender gemaakt en elke dag maakten we de juf nog zenuwachtiger door haar te vertellen hoeveel dagen het nog was tot aan de trouw.

De juf vertelde dat de dag heel goed is gegaan. Er waren nog heel veel juffen op het feest.
Er waren geen kinderen, maar ergens in mei, gaat de juf een groot feest geven voor alle kinderen die bij haar al in de klas hebben gezeten. Dan gaat ze terug haar trouwkleed aandoen en dan gaan we veel foto's zien en ook van de huwelijksreis! En dan krijgen we hapjes en drankjes! Nu worden wij zenuwachtig voor het feest!

Nu kunnen jullie al kijken naar enkele prachtige foto's!

14 opmerkingen:

  1. Juf Lies ik hoop dat u en leuke trouwfeest hat met meester Nicky nog leuke daggen groetjes Gokcehan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. juf lies ik hoopte dat je een leuke trouwfeest had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie dat het leuk was en dat is leuk.mijn mama vond het schatig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag juf Lies.
    Ik had ge denken dat je een leuke trouwfeest hebben.
    En het is waar denk ik.
    Ik wens je nog gelukige gagen.
    En ik denk dat je nog nieuwe kinderen hebben in jou klas hh.
    Groetjes van Vesile

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag juf Lies
    ik ben super blij dat jij getrouwd bent, nu wil je zeker kinderen krijgen ja of nee juf Lies? Maar ijgelijk wil ik jouw zeggen dat jij de beste juf bent van de hele wereld


    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Vanessa,

    ja natuurlijk wil ik kindjes! En liefst nog snel! Als God het wil dan komen er snel kindjes, en hopelijk een lief schattig meisje. Maar als het een jongetje is ben ik natuurlijk ook heeeeeel gelukkig! Ik hou jullie wel op de hoogte als het zo ver is! Jullie zullen de eersten zijn die het weten op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halo juf lies ik hoop dat een leuke trowe feest was




    groentje safia el

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey juf lies ik ben chaimae ik was in je klas a 2 jaren geleden en je bent echt een superformiweldig en defantakolozachtige juf als ik in je klas was was je droom dat je je trouwt en een baby heeft en ales wat je wou heb je die nu ik ben heel blij dat je getrouwd bent en dat je zwanger bent ik hoop dat je nog een leuke leven zul beleven en dat alle dromen dat je wil nog eens gaat daag juf lies veel kusjes


    veel kusjes
    xxxchaimaexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. meester het is en heel le mooie f'oto
    met juf liese


    alle groentjes hissam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey juf lies ik ben chaimae ik was in je klas a 2 jaren geleden en je bent echt een superformiweldig en defantakolozachtige juf als ik in je klas was was je droom dat je je trouwt en een baby heeft en ales wat je wou heb je die nu ik ben heel blij dat je getrouwd bent en dat je zwanger bent ik hoop dat je nog een leuke leven zul beleven en dat alle dromen dat je wil nog eens gaat daag juf lies veel kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juf doe de foto's in de klas blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. juf stepani is niet leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. juf stepani is niet leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik wiel juf lies
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen