zondag 15 november 2009

Hij komt... Hij komt...


Sinterklaas is in aantocht!!!!

Woensdag, 18 november, komt de Sint met enkele Pieten aan in Brussel met hun stoomboot!
Alle kinderen kunnen Hem gaan verwelkomen aan de Becokaai te Brussel. Er zijn ballonnenclowns, je kan je laten grimeren, je kan leuke spelletjes doen en er is ook een grote kleurwedstrijd! En dit allemaal gratis!!!

Programma:
14u: om het luidst zingen zodat de Zwarte Pieten weten naar waar ze moeten varen.
14u - 15u: bezoek aan het ezeltje van de Sint, grimeren, spelletjes, ballonnenclowns, optredens,...
15u: De Sint en de Zwarte Pieten komen aan en worden begroet.
15u30: Alle kinderen zingen een liedje met de fanfare en de Zwarte Pieten voor de Sint.
16u: Trekking uit de tekeningen en beloning met een cadeau!!!
17u: De Sint is moe en neemt afscheid om te rusten.

Plaats? Becokaai: Havenlaan, Saincteletteplein, 1000 Brussel ofwel metro IJzer.

Laat mij maar weten hier op het blog hoe het was, want ik ben razend nieuwsgierig en ik kan er jammer genoeg niet bijzijn!

Juf Lies

5 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag gehoord dat de kinderen van de "coole klas 3B" juf Lies heel erg verdrietig hebben gemaakt...

    Dat vind ik helemaal NIET cool !
    :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sori voor yuf lies en dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag meester nicky ik ben aysen en mijn vrind abdulkadir we hebben sori gezijgen 100 keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel goed Aysen en Abdulkadir !!
    Want de juf was heel verdrietig !

    Maar nu is het beter, omdat jullie terug lief zijn!
    Bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik will leeren rekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dag!

    BeantwoordenVerwijderen