zondag 17 januari 2010

Het rapport!

Lieve leerlingen en ook ouders,

omdat de juf aan haar laatste weken bezig is in onze klas en ze ons bijna gaat verlaten om haar eigen baby'tje te verzorgen thuis, zal het rapport wat vroeger doorgaan.
Het rapport zal gebeuren op donderdag, 11 februari. Dat is dus net voor de krokusvakantie (vakantie van Carnaval). Zo kunnen jullie na de vakantie opnieuw beginnen met mij (nog een weekje en een half) en kunnen jullie al kennismaken met juf Katia. Na de vakantie zullen jullie dus eventjes 2 juffen hebben voor de klas: juf Lies en juf Katia.

Ik ben er zeker van dat jullie goed jullie best gaan doen. Ik blijf nog wel berichtjes sturen via het klasblog hoor! Hou het maar in het oog!
Ik zal jullie missen!

4 opmerkingen:

  1. Je hoeft helemaal niet bang te zijn. Als jij goed hebt gewerkt en goed hebt opgelet, dan heb jij ook een goed rapport. Heb je niet zo'n goed rapport, dan weet je ook dat je daar zelf iets aan kan doen door bijvoorbeeld goed op te letten in de klas, door je huistaken altijd te maken, je lessen te leren, uitleg te vragen als je iets niet goed hebt begrepen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou niet van school dit school waar ik ben is stom en dom
    hhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen