zondag 23 oktober 2011

Een bezoek aan het museum ('t Snuk - 19 oktober 2011)

Wij zijn met de klas naar het museum gegaan. We hebben eerst een heel thema geleerd over kunst en beelden. We leerden hoe we naar kunst moeten kijken, we leerden ons ook te verplaatsen in een beeld, we hebben zelf kunstwerken gemaakt,... Het was een zeer leuk thema! We hebben ook over bijzondere kunst geleerd zoals Jackson Pollock, Jan Fabre, Wim Delvoye, Picasso,... Als afsluiting van ons thema gingen we het echte museum bezoeken. Het museum voor Schone en Moderne Kunsten, in Brussel. Dat was echt heel interessant! Jammer dat het thema nu gedaan is.
(hier poseren we voor het kunstwerk van Pieter Breughel en zijn werk "De val van Icarus". We luisterden naar het verhaal in de klas. Een zeer mooi maar triest verhaal.)

12 opmerkingen:

  1. marwan het was niet leuk

    isabelle het was te leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. redouane warom vind niet leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het niet leuk dat erwas niet de kunstwerk van jan faber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aachal zei

    ik vond het heel leuk

    02 DECEMBER 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK VOND HET WEL LEUK MAAR IK ZACH MINDER BEELDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond het heel leuk en de kunstwerk was heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vond het wel heel leuk in het museum

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo ik ben Elizabeth.
    Jullie hebben zeker er van genoten!!!!!!!!
    En vergeet me niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Ines en de juf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen