dinsdag 11 november 2008

De griezelclub




















Beste griezelfans,

3B is begonnen met een het oprichten en inrichten van hun griezelclub. De wachtwoorden en onze rituelen zijn geheim, we hebben ontdekt welke soort griezel we zijn, we hebben een nieuw paspoort, we lezen over griezels,...
We bereiden allerlei activiteiten voor die we willen doen met onze griezelclub. Dat wordt super spannend en leuk! En mensen, let maar op, want wij griezels van 3B houden helemaal niet van jullie en zeker niet van kinderen... Whahahaha!!!

24 opmerkingen:

  1. boe we zein goeje griezels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het griezel club is heel heel griezeleg.
    Berkan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heel leuk de griezelclub en fijn.
    Dilara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel leuk als we de spinnen en de vleermuizen en ook de zaklamp hebben gemaakt .Safia El Layla Giuliano

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We vinden thema griezelclub heel leuk. Het is super cool. Het was heel leuk en tof!
    Veel groetjes
    Gaetaen,Safia,Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boe we doen jullie bang en we eten jullie op! vampier de sterke en tovenaar lorens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De griezel club is heel giezel.
    Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Boe! ik doe jullie bang! Op thema giezels is het super leuk.

    Ali en Hind en Gökçehan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de thema griezel was heel leuk en tof
    dilara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben ons giezel ge knutsel.
    Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. berkan goeie morgen
    ik vind thema griezelen
    heel leuk en tof

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het museum heel heel leuk.
    En het is ook interessant in het
    museum.Ik heb een vreemd kunstwerk
    gezien.En het is van Dali.Ik geef
    een voorbeeld zoals het kunstwerk
    van Dali was goed.Omdat het paard
    heeft heel grote poten.Ons thema van't snuk was heel leuk.We hebben
    heel veel zalen gezien. En de rode
    zaal was heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Berckan,

    goed dat je je artikeltje al hebt verbeterd. Super!
    Je hebt het alleen fout geplaatst he, je moest dat schrijven bij het thema van 't Snuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. we leren veel over griezel en we doen leuke dingen.



    Groetjes Bryan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De griezel club is heel heel griezelig Gokçehan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Halo ik ben griezel giekkelkol raad wie ik ben?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de griezelen is heel liek

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind het leuk als wij de greizel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hèhè hihi haha ik ben de monster ik noem anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag allemaal,

    Jullie hebben er precies een super griezelige club van gemaakt! Daar zullen jullie vast en zeker hard aan gewerkt hebben! Ik ben al benieuwd voor de volgende foto's.

    Groetjes,
    juf Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. op onze thema griezelen was het heel fijn omdat we het in ons groep een vleermuis heben gemaakt maar soms begreepten we het zin niet goet veel groetjes gokcehan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo ik ben heks minnie en het was een beetje griezeleg in ons boekenhoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het griezel club is al lang voorbij maar het was toch leuk bij thema griezelen. Maar deze thema ook. ale themas waaren leuk. Tot nu toe. Ik vind ze alemaal heel heel heel heel heel heel heel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen