zaterdag 25 oktober 2008

6 Vogels = Beloning!


Hallo iedereen!

3B is er als 2de klas in geslaagd om 6 vogels te verdienen. Het werkt zo: als we super flink staan in de rij voor de 2de bel, dan krijgen we een pluim van de juf die bewaking doet. Die pluim zetten we op een kransje in de klas. Als we 5 pluimen hebben, hebben we 1 vogel. We moeten in totaal 6 vogels verdienen. Als we 6 vogels hebben, mogen we met de klas een beloning kiezen voor een uurtje. Wij kozen voor rolschaatsen, voetballen en springtouw springen op het plein dichtbij de school. Dat was zeer leuk!
Hier boven zie je de 6 vogels!

En nu moeten we gewoon weer opnieuw beginnen.

5 opmerkingen:

  1. ik vond het heel leuk als we de belooning gedaan heeft we hebben 2rolschaatsen, en 1 bal en spring touwen daarom was het leuk

    dilara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de thema griezelen het luekste thema Gokçehan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond het leuk als wij een belooning gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het heel luek als we het belooning hebben gedaan omdat het park groot was daarom vond ik het heel luek en we mochten bijna alle speelgoeden meebrengen de zes belooningen waren super luek echt waar veel groetjes Gokçehan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we haten 6vogels we heben gespeelt in de zwembad.en ik vondt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen