zondag 8 februari 2009

Een verdrietige juf


Lieve kindjes van mijn liefste klas ter wereld,

De juf is verdrietig. Mijn oma is vandaag (zondag 8 februari) overleden. Ze had een longontsteking. Dat is gevaarlijk voor oude mensen. Wij leren dat nu bij ons thema "lichaam" bij Totemtaal.
Ook Emre van onze klas had een longontsteking, hij moest in het ziekenhuis blijven. Maar zijn lichaam is gelukkig nog heel sterk.
Mijn oma was al heel oud en kon niet meer vechten. Haar hart was heel moe. Oma is in slaap gevallen en zal nooit meer wakker worden.
Weten jullie wat ik ga doen? Ik ga mijn oma een mooi plekje geven in mijn hart. Zo kan ze er bij mijn trouw toch ook bij zijn. Denken jullie ook niet?

Natuurlijk is de juf niet de enige die iemand van haar familie verloor. Als je ook iets wil vertellen, of je hebt een tip om niet zo verdrietig te zijn, mogen jullie hier jullie berichtje plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. juf lies ik weet dat je verdrietige.Maar je oma is altijd in je hart.En je moet niet verdrietige zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JUF LIES SPIJTIG DAT JE OMA DOOD IS ZOALS MIJN OMA EN MIJN OPA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. juf ik weet dat erg is maar jij moet ook blij dat is ook goed dat je een beetje verdritig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juf Lies ik weet dat je verdrietig bent je moet niet verdrietig zijn mijn oma is ook doot ik ben ook verdrietig maar jij moet niet verdrietig zijn juf Lies daag iedereen veel groetjes Gokcehan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JUF LIES JE MOET NIET VERDRITIG ZIJN WANT JE OMA IS IN JE HART EN JE MOET NIET AAN DENKEN WANT DAN GAAT JE LEVEN ALTIJD NIET GOED ZIJN EN JE VAKANTIE OOK EN ALS WE GAAN WERKEN DAN GAATJE OOK AAN DENKEN DAAROM VERGGEET JE IETS OF HEB JE EEN FOUT

    BeantwoordenVerwijderen