zaterdag 21 februari 2009

Ijsschaatsen, Poseidon (donderdag 19 februari)










Dag sportieve kindjes,

wat een leuke dag was het donderdag! Eerst kregen we bezoek van de verpleegster in de klas. Zij kwam ons vanalles uitleggen over het lichaam. Dat thema is nu jammer genoeg gedaan... Oooooh!

In de namiddag zijn wij gaan ijsschaatsen. Dat was echt super leuk!! Er zijn kinderen die al heel goed konden schaatsen, anderen moesten nog hulp krijgen en nog anderen vielen een paar keer heel hard, met een paar blauwe plekken als gevolg! Maar het was tof, he jongens?

3 opmerkingen:

  1. het was heel leuk schaatsen en ik ben nooit gevalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nooit gevalen en het was hhhhhhhhhhhhhhheel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. halo iedereen,ik vond schaatsen hehehehehehehehehehehehehehehehehehheehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk,maar eerst ben ik niet gevalen en dan ben ik wel gevalen,ik was heel heel tristeg want schaatsen was moeilek maar daarna was het gemakelek ik was super blij ik ga nu zwijgen want ik praat te veel aan een andere keer daaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen