donderdag 18 maart 2010

Lente-nieuws

Dag lieve schatjes van mij!

Wat mist de juf jullie erg! Maar ik heb het wel heel druk hoor met Lente. Ze is een hele lieve baby, weent bijna niet, maar vraagt wel heel veel aandacht van de mama en de papa. De juf moet nog een beetje gewoon worden dat ze een mama is. Soms is dat moeilijk. De juf is ook nog heel moe. Maar meester Nicky helpt haar goed. Het is een super papa!

Ik wou jullie nog eens een dikke zoen geven en heel erg veel dank u voor de mooie slinger van Lente. Het hangt al op in haar kamertje. Er staan veel mooie woordjes op.

Bilal A, ook heel erg bedankt voor de pyjama's. Lente slaapt er goed in. Gaat het bij jou goed met jouw zusje?
Sabri, is mama al bevallen? Laat het mij maar weten he! Ik ben benieuwd!
Aan iedereen, nog heel veel plezier en goed werken met juf Katia! En hou de klas een beetje proper he? En elke dag maaltafels oefenen he!

Hier zijn nog enkele foto's van mijn kleine dochtertje:






9 opmerkingen:

  1. dag juf lies! Ik ben Aysen en ik vind dat lente en mooie naam is. Kom je ook naar het sportdag maarals je te moe bent kom niet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag juf Lies de kinderen luisteren niet naar juf Katia en nu is ze heel boos!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kinderen jij ook je luister niet dus zweig e oplus ik ik luister

      Verwijderen
  3. dag luf lies ! ik ben alexandro je baby is heel mooi maar nu dat je weg bent de kinderen luistren niet naar juf Katia en we doen en nieuwe thema en de thema is wij maaken een krant! dag juf lies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja juf het is bilal A H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo juf lies lente is schatig en mooi en plies kom trug hoe snel je komt hoe snel het goed is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. juf ik heb een broer sabri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo juf lies ik ben een meisje van 5de

    ik vind dat je baby een mooi naam heeft en ze is schattige zoas mijn zus

    BeantwoordenVerwijderen