maandag 29 maart 2010

Nieuwtjes van juf Lies en Lente!

Dag lieve stoute kinderen van mij!

Lief, omdat jullie kei lieve berichtjes achterlaten op het blog. Dat vind ik super fijn! Ik mis jullie heel erg hard!!
Stout, omdat ik ook hoor dat jullie niet zo flink zijn bij juf Katia. Dat maakt mij verdrietig. Ik vind het niet leuk dat jullie jullie niet flink gedragen. Juf Katia is een super juf en jullie kunnen heel flink zijn, dus laat dat dan ook zien!

Hoe is het ondertussen met jullie maaltafels? Hebben jullie al veel nieuwe dingen geleerd? Hoe was de uitstap naar de krant en de radio? Ik denk wel elke dag aan jullie. Ik vraag me dan af wat jullie doen in de klas.

Binnenkort is het Buitenspeeldag en ik kom dan zeker af met Lente. Hopelijk is het niet te slecht weer... Maar meestal als Lente buitenkomt, dan begint het zonnetje te schijnen. Dus ik zal mijn best doen!

Ik heb nog heel erg prettig nieuws van de visjes: Willy en Vinkx. Zoals jullie weten zijn ze nu bij mama Do, en gisteren kreeg ik een berichtje dat de visjes eitjes hebben gelegd in hun bokaal! Dus wie weet worden er binnenkort allemaal kleine visjes geboren!!!

Hier zijn nog enkele fotootjes van Lente. Een dikke kus van ons allebei en tot op de Buitenspeeldag!!!

10 opmerkingen:

  1. Alassia en Youssra30 maart 2010 om 11:57

    Veel te mooi zij is heel mooi als juf lies






    Groetjes Alessia En Youssra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag juf ik ben Bilal.Es in de klas is het heel leuk morgen is het bsd buiten speel dag het gaat regenen mechinen en mechine niet ik ga nieks mechine nieks brengen dag juf Lies en veel succses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo

    lente is te veel schattig en mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag juf ik heb een klein broer gekregen
    hij is dinsdag geboren hij doe 53 centimeteren en hij doe 3 kilo 5
    hij ween soms maar heel brave hij noem yanis dag sabri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wwwooooww sabri ge felisiter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sabri!!!!!
    Super nieuws seg!!!! En wat een mooie naam ook! Ik dacht dat je een zusje zou krijgen, maar je hebt nu een broertje. Dat is wel echt fantastisch nieuws!!! Zorg er maar goed voor! Een hele dikke zoen aan mama he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie lente en juf lies en meester nikey

    BeantwoordenVerwijderen