maandag 17 mei 2010

Nieuws van Lente

Hallo kleine kapoenen van mij!

Hoe is het daar met jullie? Zijn jullie nog steeds maaltafelkampioenen? Ik hoor toch van de juf dat het zeer goed gaat, dus dat maakt mij super blij!
Hoe is het afgelopen met jullie krant? Welk thema zijn jullie nu bezig?

Hier met Lente en met mij gaat alles prima! Lente slaapt nu al heel lang 's ochtends. Ik moet nog maar af en toe 's nachts een flesje melk geven. Maar meestal slaapt ze tot 6u of tot 8u en zelfs tot 9u30!!! Dus de juf is nu wel niet meer zo moe. Dat is leuk.

Lente is nu al 5kg en 58,5cm. Ze is dus al 2kg bijgekomen en bijna 10cm sinds de geboorte. Dat is heel wat he?
Ze lacht heel veel, ze probeert speelgoedjes te pakken, ze maakt veel geluidjes, ze kijkt graag televisie en ze zit heel graag rechtop zodat ze alles kan zien.
We komen jullie binnenkort nog eens een bezoekje brengen.

Dag dag lieve schatten van mij! En flink jullie best blijven doen he?

Dikke zoen,
juf Lies en Lente

10 opmerkingen:

  1. OoOoOo ze is zo schattig

    en wij wachten juli steeds op het schoolfeest
    tot dan

    groetjes arzu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zij is heel schatig juf jij hebt veel kans ik wil vlug lente en jij juf lies op het schoolfeest zien. groetjes alessia dat heel hard houd van juf lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bilal.es!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!26 mei 2010 om 13:44

    dag juf het is Bilal.ES Lente is veel te mooi.Juf ik ga naar maroco de 30juni 1 dag na de school met mijn oma en opa en groot broere dag tot de schoolfeest al je komt ik ga zingen met mijn groot broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. juf het is alessia ik ga ook po het schoolfeest en ik'hava en chaima mij gaan dansen ik hoop dat jij gaat komen want ik wacht jou zo ga jij mij zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bilal Es en Alessia!

    Ik ga zeker komen naar het schoolfeest! Ik wil jullie dansjes zeker zien!

    Tot zondag!
    Juf Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. juf lies!!! ik ben heel blij dat jij ga komen . de meisjes van 3a en 3b gaan samen dansen de dans is super leuk . ik en heel de klas wachten op jij alemaal mis jij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo juf lies en meester nicke ik hoop dat als lente groot gaat dat ze heel lief met de mensen en mooi zijn en met haar blauwe ogen groetjes sana van 5a

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo
    die is schatig ik wil dat je vlug komt

    groetjes ......
    mijn naam is met 6 letters
    en ik ben niet in je klas
    rarra wie ben ik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. halo juf lies hoe gaat het met lente hier in ben in pakistan that is zo leuk en ik miss LENTE



    DAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    BeantwoordenVerwijderen