zondag 30 mei 2010

Schoolfeest 30 mei 2010


Hallo beste leerlingen,


dit weekend was het feest! Onze school bestaat al 100 jaar en daarom was het zaterdag EN zondag feest. Zondag was het één groot sportfeest, met als kers op de taart de voetbalmatch Anderlecht (met Lukaku) tegen de leerkrachten.


De juf is ook komen kijken met Lente en ik wil jullie heel erg feliciteren. Ik ben heel blij dat ik jullie mama en papa heb gezien, met sommigen ook een baby'tje. En dan heb ik natuurlijk ook goed gekeken naar jullie optredens (ik stond zelfs op de tafel mee te dansen met Lente).

Een dikke proficiat aan alle meisjes van de klas die echt een fantastisch dansje in elkaar hebben gestoken, een dikke pluim en respect voor Alexandro die heeft laten zien dat Michael Jackson wel nog leeft, een dikke bravo voor Bilal Es die met zijn broer heeft gerapt. En natuurlijk ook aan de andere kinderen van andere klassen een dikke duim!


Ik heb ervan genoten. Jullie maakten mij trots! Werk nog zeer goed in de klas en zorg dat je mij ook eind juni trots kan maken, he!


Dikke knuffel,

juf Lies en Lente

10 opmerkingen:

  1. het is bilal.es 10juni is het eindtoetsen tot 18juni we zijn niet meer in groepjes yes twee per twee zijn wij ik ben naast hava dag en ptretig vakantie!!!!!!!!ik ga weg een dag naa de school yes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en juf Lies hoe gaat het met meester Nicky en jij en Lente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja.. De grote toetsen komen eraan :-) en we zitten nu allemaal per twee in de klas om extra goed op te letten en goed de toetsen te kunnen maken..
    Daarna hebben we nog een weekje school met een groot en leuk klasfeest!! Maar daar hoor je nog veel meer over..
    Groetjes,
    juf Katia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! Ik wens jullie in ieder geval super veel geluk toe en jullie gaan dat prima doen! Ik kom waarschijnlijk deze week eens vlug binnenwippen, want ik moet de crèche gaan bezoeken in Anderlecht met Lente en Nicky. Als ik tijd heb spring ik binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aa juf katia oh nee vergeten jufrouw roep gaat et goed nu met je klas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. juf Lies kom snel trug hoe je sneler komt hoe het beter is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Berkan, ik kom 1 september terug. Dan zal je mij weer elke schooldag zien :)

    BeantwoordenVerwijderen