woensdag 1 september 2010

De eerste schooldag!


WELKOM STERREN VAN ONZE SCHOOL !!!
Het nieuwe schooljaar is van start gegaan. Dat was voor velen een leuk weerzien met hun vriendjes of vriendinnetjes, en voor anderen was het heel spannend omdat dit een nieuwe school is voor hen.
In onze klas zitten we dit jaar met 17 kinderen: 13 jongens en 4 meisjes. Een echte jongensklas, maar wel babbelende jongens! Amai!
Er zijn 3 nieuwe kinderen, maar die hebben vandaag wel al vrienden gemaakt. Ze heten Rimsha, Dounia en Redouane.
We maakten kennis met de klas en natuurlijk met onze juf: juf Lies. Voor haar is het ook spannend, want ze heeft een half jaar niet gewerkt omdat ze een baby heeft gekregen. Vandaag moest ze voor de eerste keer haar baby naar de crèche doen.
Dit jaar gaan we er weer een super leuk jaar van maken! We gaan vrienden maken en geen kinderen pijn doen en natuurlijk gaan we veel Nederlands spreken! Joepie!!!

8 opmerkingen:

  1. dag juf lies ik ben sabri en ik was vorge jaar in je klas
    en ga goet met lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabri,

    ja het gaat heel goed met Lente. Alleen is ze nu wel vaak ziek omdat ze naar de crèche gaat. Maar Lente blijft lachen en dat is heel leuk. Het is een super meid!
    Hoe gaat het met Yanis?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooieeeeeee en liefe jufrouw!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. op onze school ben ik een syet alli allo en zo schop ik het velt alli allo!!!!!!Heeel leux muziek hei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. teacher how is spring and mister nikey my mom just want to say that u r very very very smart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DE ERSTE DAG DAT IK DEZE SCHOOL GEZIN DAN WIST KI DAT DEZE SCHOOL PERFEKT IS EN ZE ZJJN ALEMAL LIEF MET MJJ DANKU ALEMAL DAAAAAAAAAAAAG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HALO ALTJJD WIL IK ZEGEN DAT IK EEN HEEL MOOI JUF HEBT EEN DIE IS OOK LIEF DIE IS ELKE DAG IN FORM EN IK HEB DIE NOOIT GEZIN ZAGEN ? EN DIE IS HEEL KOERZGES DAAAAAAAAAAAAG DE BESTE JUF VAN DE WERELD

    BeantwoordenVerwijderen