donderdag 2 september 2010

Glamourfoto!

Zie hier mijn sterren van dit jaar!

17 opmerkingen:

  1. dat is een echte coole jufrou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dank je wel Alessia. Ik hoop dat ik een coole juf ben. Maar ik hoop ook dat ik een juf ben waar je veel bij leert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fhoto ja het is een toffe juf ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was leuk en fietsen was echt echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. juf ik heb lente foto s gezien lente is zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je heb en heele mooie kindje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat was heel leuk fietsen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je leerlingen hebben heel veel kans want ze hebben en coole juf.Maar zeg maar aan je kindjes dat als jij boos bent dan ben jij echt boos .Ik mis je veel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi klasje .en veel geluk in het 3de leerjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zeker dat jij goed leert een het is ook voordat dat ik in het 4de leerjaar bent .En ales door jij en juf katya dat ik in het 4de bent danku juf Lies en juf Katya dat jullie me veel dingen hebben geleert!!! En ik heb niet de museum niet vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen