maandag 21 maart 2011

Lukaku op school (14 maart - 18 maart)

We hadden deze week een project op school over Nederlands praten. Elke klas kreeg een blad met daarop het logo van de projectweek. Tijdens de week waren er spionnen op de speelplaats (juffen of meesters) die kwamen luisteren dat we goed Nederlands praten met elkaar. Als de spion dat hoorde, kreeg dat kindje een stikker. Deze stikker moesten ze dan opkleven in de klas op het blad. De klas met de meeste stikkers mocht op de foto met een belangrijk persoon.

Aan het begin van de week werd ons verteld dat er een belangrijk persoon zou komen op de school. We moesten een heleboel originele en leuke vragen bedenken voor die persoon die te maken hebben met Nederlands praten. Uit die hoop vragen, koos de juf de 3 beste vragen. De juffen van het zorgteam kozen dan de beste vraag per klas. Die vraag mocht iemand aan die belangrijke persoon stellen.


En weet je wie dat was? Neen, het was niet Justin Bieber, ook niet Stromae, ook de koning had geen tijd,... Maar wel de broers LUKAKU! Jawel! Romelu en Jordan kwamen onze vragen beantwoorden en de winnende klas mocht ermee op de foto. Het was niet onze klas, maar wel het ander derde leerjaar! Joepie! Voor hen waren we zeer blij!!!


En dan nu, goed Nederlands blijven verder praten!





2 opmerkingen:

  1. Even een kort berichtje voor mijn stoere piratenbengels! Voor mij hebben jullie dubbel en dik gewonnen, jullie zijn voor mij de beste!
    We zijn blij voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. danku juf Lies ik heb mijn best gedaan!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen