woensdag 22 oktober 2008

Welkom in 't Snuk






We zijn in de klas al 3 weken aan het werken rond kunst. We hebben heel wat kunstwerken besproken zoals een Jackson Pollock, Jan Fabre, Picasso, ... We hebben ook leren kijken naar beelden en hebben ons proberen te plaatsen in een beeld: wat voelt het beeld? Wat doet het beeld?... Morgen gaan we ook naar het museum van Schone en Moderne Kunsten en we hebben Dora Flits (de gids) geholpen door met heel de klas een kunstwerk te maken. Ons prachtig kunstwerk hangt op in de gang voor onze klas. Ga het maar eens bekijken!


Hier zie je ons alvast druk in de weer met ons kunstwerk... nadien moest de juf wel veel opkuisen... Maar dat hoort erbij! Wij zijn allemaal kunstenaars!

6 opmerkingen:

  1. Ik vond het leuk als we het kunstwerk hebben gemaakt.

    Layla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel leuk in dit thema. We hebben heel veel geleerd en we zijn heel blij!

    Safia B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het verhaal van Icarus leuk wand als die was aan het vliegen naar de zon dan is hij gevallen.Ik vond de kunstwerken van yan fabre met de kevertjes op de grote bal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond de bal met de kevrtjes een beetje griezelig .En bij het verhaal van de val van Icarus een beetje speciaal omdat het een boodschap had .De naam van Karel Apel vond ik om te lachen.En de schilderij van Wanda Wulz met het meisje en de kat was een beetje raar en als we het juiste schilderij moesten vinden was het moeilijk Goçehan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben Gokçehan als ik de artikel geschrijven hat hat ik 3B geschrijven maar ik wist het niet maar nu ga ik wel mijn naam schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond heel leuk dat wij kunst gedaan.en ik heb veel geleert over kunst.en ik vind het heel leuk en interessant om meer te weten over kunst.

    BeantwoordenVerwijderen