woensdag 28 oktober 2009

Klaskunstwerk (27 en 28 oktober '09)


Wat een kunstenaars heb ik toch in de klas!
Na een lange brainstorm over wat we zouden maken en hoe we dat gingen aanpakken en na een anonieme stemming, werd er gekozen voor het maken van 2 grote draken. De jongens wouden graag een "jongensdraak" en de meisjes zouden een "lieve draak" maken. Onze draken zijn 1 meter groot.
Wat heeft iedereen goed meegewerkt aan dit kunstwerk! Iedereen sprak goed af met elkaar wie wat ging doen, zo waren er geen ruzies. En het resultaat mag er zeker zijn! Kijken jullie zelf maar eens naar de foto's van mijn 3B-Picasso's!




6 opmerkingen:

  1. Jongens en meisjes van mijn klas, ik wil jullie nog eens feliciteren met jullie prachtig werk. Jullie hebben mij heel fier gemaakt! Een dikke pluim voor iedereen en 10 op 10 voor goed samen te werken!
    Een hele dikke bravo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo Sabri, je vond het stom?
    Jullie hebben toch fijn gewerkt? En het was toch jouw ideetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we gaan wonnen jullie gaan verloren
    we zijn de beste
    ik ben michael

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Michael is een kindje uit de klas van meester Nicky.

    BeantwoordenVerwijderen